WOW, H&M NAM DOLAZI
Ko god da
je prošao nekom ulicom Beograda, bilbordi su mu uglavnom govorili jednu stvar:
“H&M dolazi”. Tako se može zaključiti da u Beogradu trenutno ništa nije
važnije od toga da se otvara nova radnja sa odećom.
Ko je H&M i zbog čega su oni baš
toliko posebni?
Posebni
su zbog toga što predstavljaju drugi najveći brend u industriji odeće. To znači
da poseduju dovoljno kapitala da naprave reklamu i predstave sebe u najboljem
svetlu.
H&M
je švedski brend, koji zapošljava preko 100,000 ljudi, što je zaista sjajno, a
bave se masovnom proizvodnjom i prodajom najrazličitijih odevnih predmeta.
Njihova glavna odlika je da imaju solidan odnos cene i kvaliteta, što svakako
nedostaje mnogim brendovima na našem tržištu.
Prva
radnja je otvorena u Švedskoj, 1947. godine, a sada postoji 2900 radnji u
50-tak zemalja. Neposredno pre Srbije, otvorena je prva radja u Litvaniji.
Najviše radnji ima u Nemačkoj, čak 406.
Moje najnovije stock fotografije na sajtu Shutterstock:
Šta H&M prodaje?
H & M
Hennes & Mauritz AB grupacija objedinjuje 6 nezavisnih
brendova: H&M,
COS, Monki, Weekday, Cheap Monday and & Other Stories. To predstavlja nešto slično NewYorkeru,
koji objedinjuje različite brendove, čije cene I kvalitet nisu baš uvek
ujednačeni. Ista je situacija i sa H&M radnjama.
Međutim, u njihovim radnjama se može naći brendirana i moderna garderoba, a po
cenama koje su pristupačne širokom krugu ljudi.
Koliko je
H&M rasprostranjen i pristupačan u Evropi, možemo zaključiti i prema
preprodaji tih stvari u second hand radnjama i na sajtovima koji se bave
aukcijama. Tako se na Limundu često može kupiti odevni predmet marke H&M, u odličnom stanju, a po smešnim cenama. Ženski sakoi se
često mogu kupiti za oko 300 din, majice za 100, itd.
Moje najpopularnije fotografije na sajtu Shutterstock:
Iako nam
H&M neće promeniti život, svaka konkurencija na tržištu je dobrodošla i
treba je pozdraviti. Takođe, prvih 300 posetilaca koji budu čekali u redu dobiće vaučere u vrednosti od 1.500 dinara
0 коментара:
Постави коментар