среда, 13. фебруар 2013.

GRUPNA KUPOVINA JE PAMETNA KUPOVINA


GRUPNA KUPOVINA JE PAMETNA KUPOVINA





Kako je danas intenet sve rasprostranjeniji, sve češće  se susrećemo sa portalima za grupnu kupovinu. Sajtovi za grupnu kupovinu funkcionišu po principu da se popust ostavri zajedničkom kupovinom, a ti popusti se kreću i do 50, pa do čak 70% .  To je vid elektronske  kupovine u kojoj potrošači dobijaju niže cene kupujući unapred, čime se sa većim brojem porudžbina dobija „grupna kupovina“.

Ovaj vid kupovine ima svoje prednosti, ali i svoje mane
.

Moje najnovije fotografije na sajtu Shutterstock:

  • Velika prednost za kupce je ta što su cene ovih ponuda dosta niže od standardnih. To je dobro i za ponuđače koji na taj način promovišu sebe, ali i za korisnike koji kupuju po nižim cenama.
  • Druga zajednička korist potrošača i ponuđača je ta što potrošači posete mesta koja inače ne bi i stalno probaju nešto novo. Time  i ponuđači imaju priliku da unaprede svoje poslovanje i privuku nove mušterije.

  • Nepovoljnost za kupce može biti često zahtevano zakazivanje, odn. najave dolaska za korišćenje ponuda, što može biti opterećenje za korisnike. Takođe može se desiti da je zbog velikog broja prodatih ponuda velika potražnja za uslugom ili proizvodom, pa može doći do stvaranja velike gužve u objektu, dužeg vremena čekanja za uslugu, itd

.
Na našem tržištu se poslednjih godina pojavio veliki broj web straznica za grupnu kupovinu, čije je poslovanje manje ili više uspešno. Spektar usluga koje se prodaju ovim putem je veoma širok, od proizvoda  preko usluga do putovanje. Broj sajtova je nezvanično oko 60, a najveći broj ponuda i sajtova ima na teritoriji Beograda, u kome je ovaj vid kupovine prvo zaživeo.


Neki od sajtova za grupnu kupovinu

Može se zaključiti da grupna kupovina potrošačima donosi dosta dobrih ponuda i mogućnosti, a o savetima kako izvući najviše iz grupne kupovine govorićemo  nekom drugom prilikom.


Moje najpopularnije fotografije na sajtu Shutterstock:

0 коментара:

Постави коментар